tisdag 2 mars 2010

Idag känns det bättre.

Känner mig klarare i knoppen idag.
Jag vet vad det var som spökade igår- abstinens!!

En av mina mediciner var slut och receptet hade inte kommit när jag skulle hämta, så blev utan i helgen. Kunde hämta den igår och ta en tablett på eftermiddagen. På kvällen kände jag mig som vanligt igen.
Skumt...


Detta med medicin skrämmer mig. Tycker att det vore bättre om kroppen kunde fixa själv. Men nu går ju inte det i alla lägen, så då måste man stoppa fördomarna åt sidan och svälja pillrerna.

Äter hjärtmedicin och SSRI- medicin. Har även en behovs medicin som är lugnande.
Good times!

3 kommentarer:

  1. Hej syster !
    Tänkte denna blogg kanske vore något för dig, eller en del av den.
    http://monsterarkivet.blogspot.com/search/label/sticka

    Dom har en massa tutorials på att sticka, länkar till andra osv också (:

    Tänkte det vore något för dig! ^^

    Puss puss

    SvaraRadera
  2. Tack! Ska definitivt kolla in den! ;)

    SvaraRadera
  3. Och glöm icke youtube sötnosen! ^^

    SvaraRadera