söndag 16 maj 2010

Helgen som gått.

Har haft en mysig helg!
Den tog sin början efter jobbet i fredags då vi hämtade min vän E och min lillasyster. De sov över hemma hos oss och vi lagade god mat och myste.
Igår var det kanonväder och sambon och jag åkte till Vingåkra-träffen vid RealCar. Det hade vi i och för sig kunnat skippa, eftersom det bara var skit-bilar och dåligt organiserat, men det var skönt att komma ut.
På eftermiddagen bakade jag matbröd och utfodrade två hungriga karlar med köttfärspaj.
Idag har vi inte gjort så mycket, men det behövs inte alltid.

Skönast med hela helgen är att det var just det för mig: helg.
När man går hemma utan nåt jobb att gå till så flyter dagarna ihop, och en lördag kunde lika gärna vara tisdag.
Men nu känns det verkligen att det varit helg. frö jag kom hem i fredags och var lagom trött och ska upp i morgon o jobba.

Har jag sagt att Cityfrisörerna är den bästa tänkbara salongen? Både för personal och kunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar