torsdag 22 april 2010

Jonas Gardell

Den här veckan har jag, till min lycka, umgåtts flitigt med min vän, E.
Vi har inte gjort nåt vettigt, bara njutigt av varandras sällskap.

Idag, när vi satt och åt lunch, så ringde hennes pappa och meddelade att hennes mamma tyvärr låg i migrän. Därmed blev det en biljett över till Jonas Gardells föreställning. Jag fick den!

Jag blev så himla glad, även om jag såklart tyckte synd om stackars B-M som blev dålig.
Är precis hemkommen från föreställningen, E och jag har sett honom förut- men jag blir alltid lika varm i kroppen av denne underbara man. Hans förmåga att blanda hisnande humor med gravallvarliga inslag om livet är makalös!
Jag har skrattat högt och suttit med gråten i halsen. Nu mår jag bra.

Tog en bild, men min telefonkamera lämnar mycket att önska...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar